צור קשר
יצירת קשר
שירות הלקוחות שלנו עובד מראשון עד חמישי, 10:00-16:00
עם מענה של עד יום עסקים.
לפני הפנייה לשירות הלקוחות ועל מנת שתקבלו תשובה במהירות האפשרית,
הכנו בשבילכם עמוד שאלות נפוצות.
אנא בידקו האם השאלה שלכם נמצאת שם לפני שתפנו לשירות הלקוחות על מנת שלא תצטרכו להמתין לתשובה.
למעקב אחר משלוח לחצו כאן.
תוכלו למלא את הטופס למטה או לשלוח לנו מייל ל: support@ortofix.co.il
הזמנות
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אפשרויות התשלום הקיימות כרגע הן:
- כרטיס אשראי
- ביט
בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן לשלם גם ב:
- ביט
- פייבוקס
- העברה בנקאית
תשלום האשראי מאובטח על ידי התקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.
האם ניתן לבצע הזמנה בטלפון?
אכן כן! נציגינו ישמחו להעניק לכם שירות אישי לביצוע הזמנה טלפונית. השאירו פרטים בעמוד יצירת הקשר באתר ונציגינו יצרו איתם קשר בהקדם ובהתאם לשעות הפעילות והעומס במוקד.
ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי אישור או קבלה למייל
אנו שולחים אישור הזמנה מיד לאחר ביצוע ההזמנה. לפעמים האימייל שהוזן הוא לא נכון או שהאימייל שלנו נחת בספאם. אנא בידקו את תיבת הספאם שלכם, ואם לא מצאתם את מייל אישור ההזמנה שלחו לנו הודעה עם השם שהוזן בהזמנה ונעזור לבדוק למה המייל לא הגיע.
אפשר לבטל את ההזמנה שלי?
ניתן לבטל את ההזמנה אם היא עדיין לא יצאה לדרך. אנא שילחו לנו הודעה ונעשה הכל כדי לעזור.
שמתי בטעות נייד שגוי, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הנייד בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
שמתי בטעות כתובת שגויה, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
משלוחים
מתי אקבל את החבילה שלי?
כמצוין במעמד הרכישה ובמדיניות המשלוחים שלנו, זמני המשלוח הם 5-15 ימי עסקים ( ימי עסקים הם הימים א׳-ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים ) אנא בידקו האם ההזמנה שלכם עדיין במסגרת הזמן הזו. אם פרק הזמן עבר, אנא פנו אלינו עם מספר הזמנה ונשמח מאד לעזור לכם לאתר את החבילה.
איך אפשר לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
כמה ימים לאחר ההזמנה שלך תקבלו מספר מעקב למייל, איתו תוכלו לעקוב אחרי ההזמנה בעמוד מעקב שלנו בלחיצה כאן.
יש לציין שמרגע האריזה ועד ההגעה לארץ - לפעמים המשלוח לא מתעדכן והסטטוס אותו תראו באתר הוא "פרטי מעקב לא נמצאו". אין לכם מה לדאוג, זה לא אומר שהמשלוח לא נשלח, הוא יצא למשלוח והועבר לטיסה, ברגע שהחבילה תנחת בארץ תקבלי SMS עם הגעתה, עם העברה של החבילה לחברת המשלוחים וביום ההפצה / כשהחבילה הגיעה לנקודת החלוקה וזמינה לאיסוף.
לאן המשלוח שלי יגיע?
אם הזמנת לנקודת איסוף - ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלך ( אסמס ישלח מחברת המשלוחים ) אם הזמנת משלוח עד הבית, אז המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.
לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה
לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון שציינת אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילך.
שמתי בטעות נייד שגוי, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הנייד בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
שמתי בטעות כתובת שגויה, מה עושים?
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח - ניתן לשנות את הכתובת בהזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו במייל.
שאלות כלליות
30 ימי ניסיון
מדיניות ההחזרים שלנו תקפה למשך 30 יום מרגע קבלת החבילה. אם חלפו יותר מ-30 יום, לצערנו, לא נוכל להציע לך החזר, החלפה או משלוח של מוצר חלופי. כדי לעבד החזר, על הפריט להיות במצב חדש ובאריזתו המקורית.
אפשר לשלם במזומן לשליח?
כרגע לא ניתן לשלם במזומן לשליח.
איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
ניתן ליצור קשר באמצעות מילוי טופס באתר ובאימייל. צוות השירות שלנו מחכים לשמוע ממכם!
מהן שעות הפעילות של מוקד השירות?
מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בשעות 10:00-17:00. בתקופות עמוסות המוקד עובד שעות נוספות כדי לתת את השירות האישי והמיטבי שאנו מתחייבים אליו.
לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם? תמלאו את טופס יצירת הקשר ונשמח לעזור.